Heel veel BBQ's onder één dak | Leerzame kamado workshops | Online én offline shoppen | De mooiste BBQ Shop van Nederland
Ga naar hoofdinhoud

Reclamatie & klachten

ALS JE EEN KLACHT HEBT OF WILT RECLAMEREN DAN WILLEN WE DAT GRAAG VOOR JE OPLOSSEN!

We raden je aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken via info@firestation.nl. Dan gaan we samen kijken hoe we je klacht kunnen oplossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Alaaf!
I.v.m. carnaval is de winkel op 10 februari gesloten.
🎉🎉🎉
Alaaf!
I.v.m. carnaval is de winkel op 10 februari gesloten.
🎉🎉🎉
De waardering van firestation.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 612 reviews.
Winkelwagen